Odwiedziło nas:
mod_vvisit_counter.182677
osób

Księga gości

Lista wpisów

SZUKAJ WPISU

DODAJ WPISDODAJ WPIS

Number of entries in guestbook: 88

Display # 

Ania N.
2009-04-06

:)
Hej fajna strona. Ładne kolorki;) Pozdrowienia dla Ewy i Doroty:):)

Martyna Z.
2009-04-05

Super :)
Hej hej . A mi się bardzo, bardzo podoba stronka, szczególnie kolor, no i te Feniksy . Też mi się wolno ładowała, ale to raczej wina mojego powolnego netu . Życzę dużo powodzenia i wielu sukcesów, bo wkładacie w to sporo serca, a to najważniejsze .

Ania
2009-04-05

;)
Piękna oprawa i kolorystyka ;) Gratuluję ;) Aż miło powłóczyć się po tej stronie ;)Pozdrawiam, Dorciaczku :*) 

Zuz
2009-04-05

i'm impressed :)
b. mi się podoba, robi wrażenie, ale najważniejsze, że jest kompilacją Waszych wyjątkowych osobowości :)

E-mail

Kamil Żochowski
2009-04-05

Ładnie
:) Fajne grafiki i kolorystyka. Stronka robi wrazenie, co mnie troche irytowalo to tylko to ze strasznie dlugo sie wczytywala. Formularz w ktorym sie wypowiadam tez troszke za bardzo rozbudowany. Jeszcze tylko spozycjonujcie strone i wszystko OK :) Gratuluje i powodzenia

Kalmek
2009-04-04

JAH
JAH jest prezydentem!!!!

Czarna Mamba
2009-04-03

pozytywnie
Ślicznie i znacznie lepiej wygląda nowa stronka...  Ma niesamowity klima. Przyznaje że nowa strona oddaje Was i wasze emocje... Gorąco pozdrawiam i całuje :) ps. Gołąb również :*

Duśka
2009-04-03

;)
Zostawiając swój slad na Waszej stronie pragnę zauważyc, że jest wręcz Genialna!!!! Te wzory i kolory...... od razu ten wieczór stał się orientalnie magiczny... ech... się rozmarzyłam :D    Cieplutkie pozdrowienia z Warmii i Mazur (-:

E-mail

Gumiś
2009-04-03

:)
Super jest ten nowy wygląd strony :) Pozdrowienia z Cieszyna :)

Dessi
2009-04-03

..
i ja również zajrzałam :) poodglądałam, kolory rzeczywiście dobre, niepowtarzający się schemat. Widać, że włożyliście w to sporo pracki :) pozdrawiam :)  aaa... i dzięki za całusnego Tarkana :*  

Gość
2009-04-03

:D
Fajna stronka:) Pozdrawia Teatr Tancerzy Ognia Beltaine :D

Stefania
2009-04-03

:)
Cudnie:) moje kolorki ulubione i w ogole , ze orientalnie, wiec bomba:) sciskam!!

Pudzian Budziński =)
2009-04-03

Swietne ;)
Naprawdę fajna stronka ;) świetnie zrobiona i wszystko przejrzyste ;) pozdrawiam cały "Cirrus Maximus" no i w szczególności Dorotke ;);***

Dobry (nie miły)
2009-04-03

Stronkie mieć wypada...
Ja też robię oto czuły wpis. Stronki zwyczajnie mnie nie krecą, wiec pogratuluje, że stronka porządna, postawiona i już spokój =) 

rebel-DJB
2009-04-03

pozdro!!
Pozdrawiam caly cirrus Maximus, z Jemiolka na czele ;DDDjest niesamowita, nie? i ciagle sie smieje ;P

Gausaz
2009-04-03

cm
super strona, podoba mi sie grafika tytulowa ;] pogratulowac pomyslu, pozdrawiam

E-mail

slotowy grajek
2009-04-03

wrrr
dla mnie wypas :) pozdrawiam

E-mail

EWER
2009-04-03

:)
czesc. Fajna stronka, czekam na jakies filmiki. Pozdro:)  http:/www.myspace.com/yankadii  Zapraszam tych co nie słyszeli

E-mail

Kamil
2009-04-03

valde bene
Dorotka,na wstępie chciałbym podziękowac za podesłąnie linku. Stronka bardzo mi się podoba. Uważam że jest rewelacyjna, oprawa graficzna bardzo do Was pasuje, kojarzy się (ach te feniksy). pozdrawiam i życze dalszych sukcesów

grzywa
2009-04-02

:>
bardzo mi sie podoba nowy dizajn:P stronka ma fajny klimacik i własny styl :) popieram zmiane.życze jak najwięcej sukcesów i jarania sie tym co robicie,bo to jest najważniejsze,pasja !:D pozdrawiam :)i :* dla rudej :D

<< Początek < Poprzedni 1 2 3 4 5 Dalej > Ostatnie >>
Strona 3 z 5

Powered by Jambook written by Olle Johansson from JX Development